As we burn in the fire
slowly learning to breathe
Just keep calm in the falling
always looking for an underneath

The day the smoke starts rising
and all the bombs fall down
Don't wanna be the ones caught hiding
Wanna see the sky when it hits the ground

2022-12-12

我可能下头了 如果爱一个人要改变自己 那大可不必 就这样坚持自我的样子吧 无法克服的是骨子里的胆小吧 逞强被成熟代替 或许是在舒适区太久 但我不能是个弱者 我的快乐来自于强大的自我 所以开始努力吧 变得强大起来 而不是讨好谁

评论

© Burning in the Skies | Powered by LOFTER